کچھ خوب صورت بالی ووڈ اداکارائیں

مادھوری ڈکشٹ

مادھوری ڈکشٹ ممبئی میں پیدا ہو ئیں ،  بہت تعلیم یافتہ خواتین ہیں اور مائیکرو بیالوجی میں بیچلر کی ڈگری رکھتی ہیں۔ انہوں نے اپنی تعلیم کے دوران ہی رقص سیکھا۔ مادھوری بالی ووڈ کی اب تک کی سب سے کامیاب اور مشہور اداکارہ ہیں۔ یہ دلکش اداکارہ اپنے رقص ، خوبصورتی اور اداکاری کی مہارت کے لئے مشہور تھی۔ اس کی بہت ساری فلمیں باکس آفس پر سپر ہٹ ہوئی تھیں۔ ان کی سب سے مشہور فلمیں آجا نچ لے ، دیویداس ، ہم آپ کے ہیں کون ، کھلنائیک ، بیٹا ، ساجن ، دل تو پاگل ہے ، کوئلہ ، انجام اور بہت سی ہیں۔ وہ متعدد فلمی ایوارڈ جیت چکی ہیں اور انہیں ہندوستانی حکومت کی جانب سے سویلین ایوارڈ بھی ملا ہے۔

سری دیوی

وہ تامل ناڈو ہندوستان میں پیدا ہوئی تھی اور اپنی کم عمری میں بہت خوبصورت تھی وہ چند سال پہل فوت ہو گی تھیں ۔ وہ ہندوستانی فلم انڈسٹری کی مقبول اداکارہ تھیں۔ سری دیوی نے کئی فلم فیئر ایوارڈ اپنے نام کیے ۔ وہ تامل تلگو فلموں اور ہندی فلموں میں یکساں مقبول تھیں۔ ان کی حالیہ نئی ہندی فلم ماں سپر ہٹ ہوگئی تھی۔

شرمیلا ٹیگور

بالی ووڈ کی ایک انتہائی خوبصورت اداکارہ شرمیلا ٹیگور کی پیدائش 1964 میں ہوئی تھی اور اس کی شادی منصور علی خان پٹودی کے ساتھ ہوئی تھی۔ انہیں قومی فلمی ایوارڈ مل چکے ہیں۔ وہ اپنے وقت کی بالی وڈ کی سب سے مشہور اور انتہائی باوقار اداکار تھیں۔ وہ ہندوستانی سنسر بورڈ میں بھی کام کرتی تھیں۔ انہوں نے راجیش کھنہ کے ساتھ کئی فلمیں کیں۔

ریکھا

ریکھا بالی ووڈ کی توجہ کا مرکز تھیں اور 1954 میں چنئی میں پیدا ہوئی تھیں۔ وہ بالی ووڈ کی ایک بہترین اداکارہ تھیں اور اب بھی وہ فلموں میں بہت پرکشش اداکاری کرتی ہیں۔ ریکھا نے اپنے کیریئر کے دوران 170 سے زیادہ فلموں میں پرفارم کیا ہے۔ وہ کئی فلمی ایوارڈ جیت چکی ہیں۔

مدھوبالا

مدھوبالا ایک قدامت پسند مسلم گھرانے میں 1933 میں دہلی میں پیدا ہوئی تھیں۔ انہیں ہندی فلم کی ایک باصلاحیت اداکاراؤں میں سے ایک کے نام سے یاد کیا جاتا تھا۔ مادھو بہت خوبصورت تھیں یہاں تک کہ کچھ لوگ یہ بھی کہہ رہے ہیں کہ وہ بالی ووڈ کی اب تک کی سب سے خوبصورت اداکارہ تھیں۔ خوبصورتی کی ملکہ نے اپنے کیریئر کے پہلے چار سالوں میں 20 کے قریب فلموں میں پرفارم کیا۔

ہیما مالینی

ہیما مالینی کو 1948 میں ایک خوابیدہ لڑکی کی پیدائش کے طور پر جانا جاتا تھا۔ وہ اپنی معصوم مسکراہٹ کے سبب مشہور تھی۔ ہیما مالینی نے 140 سے زیادہ فلموں میں کام کیا۔ وہ ہر وقت کی کامیاب اداکاراؤں میں سے ایک ہیں۔ انہیں ہندوستانی حکومت کی طرف سے پدم شری ایوارڈ ملا ہے۔ ڈریم گرل کی شادی عظیم اداکار دھرمندر سے ہوئی تھی۔

اشوریا رائے

اشوریا رائے 1973 میں پیدا ہوئیں ، انہوں نے بہت چھوٹی عمر میں ہی ماڈلنگ شروع کی تھی۔ وہ 1994 میں دنیا کی سب سے خوبصورت خاتون تھیں کیونکہ 1994 میں انہیں مس ورلڈ کے طور پر منتخب کیا گیا تھا ۔اس کے بعد انہوں نے متعدد فلموں میں پرفارم کیا۔ وہ بالی ووڈ سپر اسٹار سلمان خان کی گرل فرینڈ تھیں۔ بعد میں انہوں نے ابھیشیک بچن (عظیم امیتاب بچن کے بیٹے) سے شادی کی اور ایشوریا رائے بچن بن گئیں۔ اب اس کی ایک خوبصورت بچی ہے۔

کاجول

کاجول مکھر جی 1974 میں ممبئی میں پیدا ہوئی تھیں۔ اس نے گپٹ ، بازیگر ، دل والے دھلھنیا لے جائیں گے ، کچھ کچھ ہوتا ہے ، کبھی خوشی کبھی غم ، فنا ، میائی نیم از خان ،جیسی بہت سی سپر ہٹ فلموں میں کام کیا۔ بہت ساری فلموں میں شاہ رخ خان کے ساتھ ان کی جوڑی کو پورے جنوبی ایشیاء میں بے حد مقبولیت ملی۔ ان کے پاس قدرتی اداکاری کی مہارت ہے اور انہیں بہت سے ایوارڈ ملے ہیں۔ اس نے اجے دیوگن سے شادی کی اور دونوں بہت خوشی خوشی زندگی گزار رہے ہیں۔

رانی مکھرجی

وہ 1978 میں ممبئی میں پیدا ہوئی تھیں اور بالی ووڈ کی بہت کامیاب اداکارہ تھیں۔ رانی نے متعدد فلموں میں پرفارم کیا اور بہت سے ایوارڈ جیتے۔ ان کی کچھ بہترین فلمیں ہیں چلتے چلتے ، کچھ کچھ ہوتا ہے ، راجہ کی آئے گی بارات ، بنٹی اور بابلی ، کبھی الویدہ نا کہنا ، ہم تم ، وغیرہ۔

مینا کماری

وہ بمبئی ، مہاراشٹر ، ہندوستان میں 1933 میں پیدا ہوئی تھیں۔ کماری صرف اپنے خاندان کی مالی اعانت کے لئے فلم انڈسٹری میں داخل ہوئی لیکن انہیں سنیما میں کافی مقبولیت ملی۔ مینا کا انتقال بہت کم عمری میں 38 برس میں ہوا تھا لیکن انہیں بہت ہی کم وقت میں بہت شہرت ملی۔


شبانہ اعظمی


وہ 70 اور 80 کی دہائی کی ایک بہترین اداکارہ تھیں۔ انھیں اس دور کی بالی ووڈ کی بہترین اداکارہ کے طور پر جانا جاتا تھا۔ شبانہ نے  بہت سے ایوارڈ جیتے ہیں اور ان کی شادی عظیم مصنف جاوید اختر سے ہوئی تھی۔

جوہی چاولا

جوہی چاولہ 1967 میں بھارت کے پنجاب ، لدھیانہ میں پیدا ہوئیں۔  انہوں نے کئی فلمی ایوارڈ جیتے ہیں۔ انہوں نے شاہ رخ خان ، عامر خان ، اجے دیوگن کے ساتھ بہت سی فلمیں کیں۔ جوہی محبت کی کہانیوں میں اداکاری کے لئے مشہورتھیں

پریانکا چوپڑا

بالی ووڈ کے ساتھ ساتھ ہالی ووڈ میں بھی شہرت حاصل کی۔ وہ 1982 میں جمشید پور انڈیا میں پہدا ہوئیں۔

کرشمہ کپور

وہ کپور خاندان میں پیدا ہوئی تھی جو ہندوستانی فلم انڈسٹری میں بہت مشہور ہے۔ اس کے والد اور چچا سمیت ان کے کنبہ کے بہت سے افراد ہندوستانی فلم انڈسٹری کا حصہ ہیں۔ ان کی خوبصورت بہن کرینہ کپور خان بھی بھارتی فلم انڈسٹری میں بہت مشہور ہیں۔ کرشمہ نے بالی ووڈ کو کئی ہٹ فلمیں دیں۔ وہ اپنے ڈانس کے لئے مشہور تھی۔ کپور شادی شدہ تھیں لیکن ان کی شادی شدہ زندگی اچھے اخلاق میں زیادہ عرصہ نہیں چل سکی لیکن وہ اپنی کامیابی سے خوش ہیں۔

کرینہ کپور خان

کرشمہ کپور کی بہن ، وہ بالی ووڈ کی بہت خوبصورت اور دلکش اداکارہ ہیں۔ کرینہ اپنی اچھی نظر والی شخصیت کے لئے مشہور ہیں۔ انہوں نے بہت سی ہٹ فلموں میں اداکاری کی اور اب بھی کئی فلموں میں اداکاری کی۔ انہوں نے سپر اسٹار اداکار سیف علی خان سے شادی کی ہے اور ان کا ایک بیٹا ہے۔

ودیا بالن

ودیا بالن کیرالا انڈیا میں پیدا ہوئے تھے۔ وہ بالی ووڈ کی بہت کامیاب اداکارہ ہیں اور انہوں نے انڈسٹری کو بہت سی ہٹ فلمیں دیں لیکن انہیں اپنی سپر ہٹ فلم ڈرٹی پکچرز کی وجہ سے بے حد مقبولیت ملی۔

کنگنا رناوت

وہ 1987 میں ہماچل پردیش ہندوستان میں پیدا ہوئی تھی۔ کنگنا نے بہت سی فلموں میں پرفارم کیا اور اپنی اداکاری کی مہارت سے بہت مشہور ہیں۔ وہ بہت ہی خوبصورت ، پرکشش اور موجودہ دور کی بہت مشہور اداکارہ ہے۔

دیپیکا پڈوکون

وہ 1986 میں پیدا ہوئی تھیں اور موجودہ دور کی ایک مشہور اداکارہ ہیں۔ انہوں نے کئی فلمی  ایوارڈز جیتے ہیں۔ دیپیکا نے انڈسٹری کو بہت سی سپر ہٹ فلمیں دی ہیں۔ وہ ہالی ووڈ میں بھی پرفارم کر چکی ہیں اور اداکاری کی مہارتوں کی وجہ سے وہاں ان کی تعریف بھی کی گئی ہے۔ وہ اپنی قد ، اداکاری کی مہارت اور دلیری کے لئے مشہور ہے۔

کترینا کیف

وہ لندن میں پیدا ہوئی تھی اور اپنی خوبصورتی کے لئے بہت مشہور ہے۔ کترینہ سلمان خان کی دوست تھیں اور انہوں نے فلم انڈسٹری میں مقبول ہونے میں ان کی مدد کی۔ انہوں نے عامر خان ، شاہ رخ خان ، سلمان خان اور رمبیر کپور کے مخالف کئی سپر ہٹ فلموں میں پرفارم کیا۔ کیف بہت ہی متاثر کن اور پرکشش شخصیت کی حامل ہے۔م یافتہ ہے۔ انہوں نے کئی بار فلمی کرایہ ایوارڈ جیتا اور بہت سی ہٹ فلمیں انڈسٹری کو دیں۔ چوپڑا نے کچھ ہالی ووڈ فلموں میں بھی کام کیا۔ وہ 21 ویں صدی کی بالی ووڈ کی کامیاب اداکاراؤں میں سے ایک ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں